Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10542
Назва: Деякі методичні аспекти формування навичок міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки
Інші назви: Some methodical aspects of formation of skills of interpersonal creative interaction of prospective music art teachers in the process of vocal training
Автори: Ашихміна, Наталія Віталіївна
Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna
Їнь, Цінцін
Yin, Tsintsin
Ключові слова: навичка
взаємодія
навички міжособистісної творчої взаємодії в процесі вокальної підготовки
майбутні вчителі музичного мистецтва
діалогічні форми і методи міжособистісної творчої взаємодії в процесі вокальної підготовки
skill
interaction
skills of interpersonal creative interaction in the process of vocal training
of prospective music art teachers
dialogical forms and methods of interpersonal creative interaction in the process of vocal training
Дата публікації: 2020
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського
Бібліографічний опис: Ашихміна Н. В., Їнь Цінцін. Деякі методичні аспекти формування навичок міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки. Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства : Матеріали та тези VІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів (15-16 жовтня 2020 р., м. Одеса). Одеса : Університет Ушинського, 2020. C. 6-12.
Короткий огляд (реферат): Авторами зроблено висновок про те, що навичками міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки є здатність існувати в спільності «викладач – концертмейстер – майбутній учитель музичного мистецтва», що розвивається у вокально-педагогічній реальності на ґрунті взаємних художньо-творчих дій щодо реалізації професійних та фахових знань, умінь, навичок і якостей. Зроблено спробу щодо визначення педагогічних умов, діалогічних форм і методів формування досліджуваних навичок. The authors conclude that the skills of interpersonal creative interaction of prospective music art teachers in the process of vocal training is the ability to exist in a community of "teacher - accompanist - prospective music art teacher", which develops in vocal and pedagogical realities based on mutual artistic and creative actions for the implementation of professional and professional knowledge, skills, abilities and qualities. An attempt is made to determine the pedagogical conditions, dialogical forms and methods of formation of researched skills.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10542
Розташовується у зібраннях:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ashykhmina NV.pdf550.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.