Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10542
Title: Деякі методичні аспекти формування навичок міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки
Other Titles: Some methodical aspects of formation of skills of interpersonal creative interaction of prospective music art teachers in the process of vocal training
Authors: Ашихміна, Наталія Віталіївна
Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna
Їнь, Цінцін
Yin, Tsintsin
Keywords: навичка
взаємодія
навички міжособистісної творчої взаємодії в процесі вокальної підготовки
майбутні вчителі музичного мистецтва
діалогічні форми і методи міжособистісної творчої взаємодії в процесі вокальної підготовки
skill
interaction
skills of interpersonal creative interaction in the process of vocal training
of prospective music art teachers
dialogical forms and methods of interpersonal creative interaction in the process of vocal training
Issue Date: 2020
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського
Citation: Ашихміна Н. В., Їнь Цінцін. Деякі методичні аспекти формування навичок міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки. Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства : Матеріали та тези VІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів (15-16 жовтня 2020 р., м. Одеса). Одеса : Університет Ушинського, 2020. C. 6-12.
Abstract: Авторами зроблено висновок про те, що навичками міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки є здатність існувати в спільності «викладач – концертмейстер – майбутній учитель музичного мистецтва», що розвивається у вокально-педагогічній реальності на ґрунті взаємних художньо-творчих дій щодо реалізації професійних та фахових знань, умінь, навичок і якостей. Зроблено спробу щодо визначення педагогічних умов, діалогічних форм і методів формування досліджуваних навичок. The authors conclude that the skills of interpersonal creative interaction of prospective music art teachers in the process of vocal training is the ability to exist in a community of "teacher - accompanist - prospective music art teacher", which develops in vocal and pedagogical realities based on mutual artistic and creative actions for the implementation of professional and professional knowledge, skills, abilities and qualities. An attempt is made to determine the pedagogical conditions, dialogical forms and methods of formation of researched skills.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10542
Appears in Collections:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ashykhmina NV.pdf550.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.