Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10539
Назва: Dynamic features of the learning activity of the future teacher as a teacher interaction subject
Інші назви: Динамічні особливості навчальної діяльності майбутнього вчителя як предмета взаємодії вчителя
Автори: Kots, Mykhailo
Ключові слова: future teacher
subject
learning activity
educational process
майбутній вчитель
предмет
навчальна діяльність
навчально-виховний процес
Дата публікації: 2014
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Кots M. Dynamic features of the learning activity of the future teacher as a teacher interaction subject / М. Кots// Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 177-182.
Короткий огляд (реферат): This article deals with theoretical analysis and empirical investigation of educational activity dynamics of future teachers. Activity, awareness, mutual commitment are peculiar to educational interactions by both sides – the students (student) – a teacher – who act as subjects where coordinated action is the result and amplifies by mental state of contact are grounded. Стаття присвячена теоретичному аналізу та емпіричному дослідженню динаміки навчальної діяльності майбутніх учителів. Активність, обізнаність, взаємна прихильність властиві навчальним взаємодіям обох сторін - студентів (студентів) - викладачів - які виступають суб’єктами, де скоординована дія є результатом і посилюється психічним станом контакту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10539
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kots M. O. 2014 5.pdf1.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.