Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10539
Title: Dynamic features of the learning activity of the future teacher as a teacher interaction subject
Other Titles: Динамічні особливості навчальної діяльності майбутнього вчителя як предмета взаємодії вчителя
Authors: Kots, Mykhailo
Keywords: future teacher
subject
learning activity
educational process
майбутній вчитель
предмет
навчальна діяльність
навчально-виховний процес
Issue Date: 2014
Publisher: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Citation: Кots M. Dynamic features of the learning activity of the future teacher as a teacher interaction subject / М. Кots// Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 177-182.
Abstract: This article deals with theoretical analysis and empirical investigation of educational activity dynamics of future teachers. Activity, awareness, mutual commitment are peculiar to educational interactions by both sides – the students (student) – a teacher – who act as subjects where coordinated action is the result and amplifies by mental state of contact are grounded. Стаття присвячена теоретичному аналізу та емпіричному дослідженню динаміки навчальної діяльності майбутніх учителів. Активність, обізнаність, взаємна прихильність властиві навчальним взаємодіям обох сторін - студентів (студентів) - викладачів - які виступають суб’єктами, де скоординована дія є результатом і посилюється психічним станом контакту.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10539
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kots M. O. 2014 5.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.