Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10534
Назва: Pedagogy of piety: preparing future art teachers
Інші назви: Педагогіка благочестя: підготовка майбутніх учителів мистецтва
Автори: Kondratska, L. A.
Ключові слова: pedagogy of piety
epistemic strategy
soteriological discourse
view-point apperception
intuition of to-news
technological model
педагогіка благочестя
епістемічна стратегія
сотеріологічний дискурс
апперцепція точки зору
інтуїція новин
технологічна модель
Дата публікації: 2014
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Kondratska L. A. Pedagogy of piety: preparing future art teachers / L. A. Kondratska // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 164-170.
Короткий огляд (реферат): The ways of implementation of pedagogy of piety, in particular of substantive epistemic strategy of personal development of a future art teachers have been considered in the article. Characteristics of the epistemological status and methodological grounds for the future specialists’ cognition of the essence in the context of clear demarcation between philosophical and humanitarian discourses, clarifying the prospects and abilities of perfect (apocatastasive) responsibility of a cognitive person, analysing the theory of the essence interpretation and methodological application of modern interpretive strategies of artistic education. У статті розглянуто шляхи реалізації педагогіки благочестя, зокрема предметної епістемічної стратегії розвитку особистості майбутнього вчителя мистецтва. Характеристика гносеологічного статусу та методологічних підстав для пізнання сутністю майбутніх фахівців у контексті чіткого розмежування між філософським та гуманітарним дискурсами, з’ясування перспектив та можливостей досконалої (апокатастатичної) відповідальності когнітивної людини, аналіз теорії інтерпретація сутності та методологічне застосування сучасних інтерпретаційних стратегій художньої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10534
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kondratska L. A. 2014 5.pdf1.49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.