Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1051
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДолженков, Олег Олександрович-
dc.contributor.authorDolzhenkov, Oleg Olexandrovych-
dc.contributor.authorЧерненко, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorChernenko, Natalia Mykolaivna-
dc.date.accessioned2018-12-13T11:33:13Z-
dc.date.available2018-12-13T11:33:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДолженков О. О. Методичні вказівки з управлінської практики зі спеціальності 073 Менеджмент освітня-професійна програма «Управління закладом освіти (за типом)» / О. О. Долженков, Н. М. Черненко, М. М. Ручкіна; ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського», 2018. – 28 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1051-
dc.description.abstractПрактика магістрантів вишів є обов’язковою складовою підготовки фахівців згідно з стандартами вищої освіти за відповідними освітніми ступенями і спеціальностями. Розглянуто особливості організації управлінської практики та методичні вказівки з питань оформлення магістрантами відповідної документації зі спеціальності 073 «Менеджмент» освітньо-професійної програми «Управління закладом освіти». Дана інструкція щодо організації управлінської практики та зразки оформлення документів, поради магістранту-практиканту. Соціальна практика висунула сьогодні на перший план необхідність створення в Україні стрункої системи менеджменту, оволодіння менеджерами основами управління, підготовки спеціалістів, які б були здатні реалізувати сучасні надбання світового менеджменту. Оволодіння основами сучасного менеджменту – це складний, багатоплановий процес, що оцінюється фахівцями далеко не однозначно. Мистецтво управління – це результат самоосвіти у поєднанні з творчою практичною діяльністю у відповідній галузі. Менеджер закладу освіти – це насамперед керівник, який може професійно проаналізувати сучасні тенденції, що відбуваються в системі вітчизняної та зарубіжної освіти в напрямку її вдосконалення; порівнювати організаційні структури державних і приватних закладів; прогнозувати потреби суспільства в освітній галузі; проектувати таку модель освітнього процесу, яка б з одного боку, відповідала вимогам державного стандарту освіти, а з іншого – стала адекватною життєвим пріоритетам суспільства.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectуправлінська практикаuk
dc.subjectмистецтво управлінняuk
dc.subjectмагістрант-практикантuk
dc.subjectметодичні вказівкиuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectосвітній менеджментuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectmanagement practice-
dc.subjectart of management-
dc.subjectguidelines-
dc.subjecteducational process-
dc.titleМетодичні вказівки з управлінської практики зі спеціальності 073 Менеджмент освітня-професійна програма «Управління закладом освіти (за типом)»uk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Кафедра освітнього менеджменту та публічного управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
УЗО_Мет. вказівки упр практ-2018.pdf644.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.