Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10505
Назва: Learning-focused teaching and backward course design - from transferring knowledge to imparting teaching skills
Інші назви: Орієнтоване навчання викладання і проектування курсу - з передачи знань до розвитку навчальних курсів орієнтованих на зміст, до планування курсів, орієнтованих на навчання
Автори: Davidovitch, Nitza
Давидович, Ніцца
Ключові слова: teaching skills
learning-focused teaching
instruction paradigm
assessment methods
навички викладання
орієнтоване навчання
парадигма
методи оцінки
Дата публікації: 2014
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Davidovitch N. Learning-focused teaching and backward course design - from transferring knowledge to imparting teaching skills / N. Davidovitch // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 74-90.
Короткий огляд (реферат): The article shall focus on the design of academic courses from a learning centered approach, with an emphasis on the formulation of learning outcomes. Plann a course from a learning centered approach helps create a dialogue between the academic faculty and students and creates congruence between learning outcomes (course goals) and instruction methods and assessment goals. The purpose of the article is to present the need for paradigmatic change and for a transition from planning content centered courses to planning learning centered courses. Стаття буде зосереджена на розробці академічних курсів на основі підходу, орієнтованого на навчання, з акцентом на формулюванні результатів навчання. Планування курсу з орієнтованого навчання допомагає створити діалог між викладачами та студентами та створює відповідність між результатами навчання (цілями курсу) та методами навчання та цілями оцінювання. Метою статті є представити необхідність парадигматичних змін та переходу від планування курсів, орієнтованих на зміст, до планування курсів, орієнтованих на навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10505
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Davidovitch Nitza 2014 5.pdf2.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.