Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10505
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDavidovitch, Nitza-
dc.contributor.authorДавидович, Ніцца-
dc.date.accessioned2021-01-05T12:45:03Z-
dc.date.available2021-01-05T12:45:03Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationDavidovitch N. Learning-focused teaching and backward course design - from transferring knowledge to imparting teaching skills / N. Davidovitch // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 74-90.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10505-
dc.description.abstractThe article shall focus on the design of academic courses from a learning centered approach, with an emphasis on the formulation of learning outcomes. Plann a course from a learning centered approach helps create a dialogue between the academic faculty and students and creates congruence between learning outcomes (course goals) and instruction methods and assessment goals. The purpose of the article is to present the need for paradigmatic change and for a transition from planning content centered courses to planning learning centered courses. Стаття буде зосереджена на розробці академічних курсів на основі підходу, орієнтованого на навчання, з акцентом на формулюванні результатів навчання. Планування курсу з орієнтованого навчання допомагає створити діалог між викладачами та студентами та створює відповідність між результатами навчання (цілями курсу) та методами навчання та цілями оцінювання. Метою статті є представити необхідність парадигматичних змін та переходу від планування курсів, орієнтованих на зміст, до планування курсів, орієнтованих на навчання.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherАріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectteaching skillsuk
dc.subjectlearning-focused teachinguk
dc.subjectinstruction paradigmuk
dc.subjectassessment methodsuk
dc.subjectнавички викладанняuk
dc.subjectорієнтоване навчанняuk
dc.subjectпарадигмаuk
dc.subjectметоди оцінкиuk
dc.titleLearning-focused teaching and backward course design - from transferring knowledge to imparting teaching skillsuk
dc.title.alternativeОрієнтоване навчання викладання і проектування курсу - з передачи знань до розвитку навчальних курсів орієнтованих на зміст, до планування курсів, орієнтованих на навчанняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Davidovitch Nitza 2014 5.pdf2.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.