Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/104
Назва: | Теория и методика эмоциональной регуляции учебной деятельности |
Інші назви: | Теорія і методика емоційної регуляції навчальної діяльності |
Автори: | Чебикін, Олексій Якович Чебыкин, Алексей Яковлевич Chebykin, Oleksij Yakovych |
Ключові слова: | психологія емоційна регуляція психолого-педагогічний тренінг систематизація емоцій учнів |
Дата публікації: | 1999 |
Видавництво: | Одеса : Астропринт |
Бібліографічний опис: | Чебикин А. Я. Теория и методика эмоциональной регуляции учебной деятельности : Научно-методическое пособник / А. Я. Чебикин. – Одесса : Астропринт, 1999. – 158 с. |
Короткий огляд (реферат): | Постійне ускладнення навчальної діяльності вимагає посилення емоційного її регулювання як з метою попередження відхилень у психологічному здоров’ї учнів, так і спрямовано на забезпечення нормальних умов навчання. Даний посібник призначений певним чином забезпечити заповнення відсутнього матеріалу в систему підготовки студентів педагогічних факультетів щодо емоційної регуляції навчальної діяльності, а також може стати в нагоді викладачам вищих навчальних закладів освіти з різних аспектів порушеної проблеми. Науково-методичний посібник розрахований на психологів, педагогів, а також читачів, які цікавляться питаннями емоційної регуляції поведінки людини. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/104 |
ISBN: | 966-549-054-0 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики практичної психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теория и методика.pdf | 33.97 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.