Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/104
Назва: Теория и методика эмоциональной регуляции учебной деятельности
Інші назви: Теорія і методика емоційної регуляції навчальної діяльності
Автори: Чебикін, Олексій Якович
Чебыкин, Алексей Яковлевич
Chebykin, Oleksij Yakovych
Ключові слова: психологія
емоційна регуляція
психолого-педагогічний тренінг
систематизація емоцій учнів
Дата публікації: 1999
Видавництво: Одеса : Астропринт
Бібліографічний опис: Чебикин А. Я. Теория и методика эмоциональной регуляции учебной деятельности : Научно-методическое пособник / А. Я. Чебикин. – Одесса : Астропринт, 1999. – 158 с.
Короткий огляд (реферат): Постійне ускладнення навчальної діяльності вимагає посилення емоційного її регулювання як з метою попередження відхилень у психологічному здоров’ї учнів, так і спрямовано на забезпечення нормальних умов навчання. Даний посібник призначений певним чином забезпечити заповнення відсутнього матеріалу в систему підготовки студентів педагогічних факультетів щодо емоційної регуляції навчальної діяльності, а також може стати в нагоді викладачам вищих навчальних закладів освіти з різних аспектів порушеної проблеми. Науково-методичний посібник розрахований на психологів, педагогів, а також читачів, які цікавляться питаннями емоційної регуляції поведінки людини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/104
ISBN: 966-549-054-0
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики практичної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теория и методика.pdf33.97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.