Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10482
Назва: Learning activity as a psychological-pedagogical phenomenon
Автори: Malykhin, Oleksandr
Burovytska, Yuliia
Ключові слова: activity
learning activity
activity theory
learning
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Malykhin O. Learning activity as a psychological-pedagogical phenomenon / O. Malykhin, Y. Burovytska // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. - 2017. - Ariel. Issue №8. - C. 154-162.
Короткий огляд (реферат): The psychological-pedagogical phenomenon of students‘ learning activity is examined in the article. The goal of the article is to analyze scientific literature concerning the problem of learning as a kind of activity. The definitions of ―activity‖ and ―learning‖ are clarified. An overview of these categories was made. By generalizing the existing terms of ―learning activity‖, the most appropriate definition of it for our research was found.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10482
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Malykhin.pdf3.98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.