Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10468
Назва: The concept of "multicultural linguistic identity" and methods of its formation as the development of conceptual picture of the world
Інші назви: Поняття "полікультурна мовна ідентичність" та методи її формування як розвиток концептуальної картини світу
Автори: Баріна, Л. М.
Barina, L. M.
Chzhou Tsoun
Чжоу Цун
Ключові слова: multicultural linguistic identity of a foreign student
cognitive-activity approach
three-tier model of speech organization
communicative competence
полікультурна мовна ідентичність іноземного студента
когнітивно-діяльнісний підхід
трирівнева модель організації мовлення
комунікативна компетентність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Barina L.M. The concept of "multicultural linguistic identity" and methods of its formation as the development of conceptual picture of the world / L.M. Barina // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 31-38.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the concept of linguistic identity, its constituents and methods of its formation as the development of conceptual picture of the world. The basic characteristics and different approaches to linguistic identity as an object of study are given. The article reveals the relevance of communicative methods of teaching Russian as a foreign language (RFL) and cognitive-active approach to the formation of multicultural linguistic identity of foreign students in teaching Russian as a foreign language. У статті розглядається поняття мовної ідентичності, її складові та методи формування як розвитку концептуальної картини світу. Наведено основні характеристики та різні підходи до мовної ідентичності як об’єкта дослідження. У статті розкрито актуальність комунікативних методів навчання російської мови як іноземної (RFL) та когнітивно-активного підходу до формування полікультурної мовної ідентичності іноземних студентів при викладанні російської мови як іноземної.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10468
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Barina L.M. 2014 5.pdf1.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.