Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10294
Title: Імідж держави й національний брендинг: взаємообумовленість понять
Authors: Семченко, О. А.
Keywords: бренд держави
національний брендинг
Issue Date: 2015
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Семченко О. А. Імідж держави й національний брендинг: взаємообумовленість понять / О. А. Семченко // Політикус : наук. журнал. – 2015. – № 2. – С. 74–78.
Abstract: У статті досліджується сутність понять "бренд держави", "національний брендинг", уточочнюється місце України в деяких рентингах бренів країн.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10294
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Semchenko 2015.pdf124 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.