Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10277| Назва: | Організація здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в початковій школі з урахуванням психофізіологічних особливостей молодших школярів | 
| Інші назви: | Organization of health-preserving educational process in primary school taking into account psychophysiological especially younger schoolchildren | 
| Автори: | Коваль, Л. В. | 
| Ключові слова: | здоров’язбережувальна організація навчально-виховний процес початкова школа психофізіологічні особливості учнів комфортні умови health care organization educational process elementary school psychophysiological features of students comfortable conditions  | 
| Дата публікації: | 2011 | 
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Бібліографічний опис: | Коваль Л. В. Організація здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в початковій школі з урахуванням психофізіологічних особливостей молодших школярів / Л. В. Коваль // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 2. – С. 23-25. | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається вплив психофізіологічних особливостей молодших школярів на організацію здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в початковій школі. The article reveals the influence of psychophysiological features of junior schoolchildren on the organization health-preserving educational process in primary school. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10277 | 
| Розташовується у зібраннях: | 2011 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Коваль Л. В. 2011.pdf | 138.17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.