Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10240
Назва: Реалізація концепції інтегрованого навчання "загальної екології" студентів технічних закладів засобами англійської мови
Інші назви: Implementation of the concept of integrated teaching of "general ecology" of students of technical institutions by means of English
Автори: Вереітіна, Ірина Анатоліївна
Вереитина, Ирина Анатольевна
Vereitina, Iryna Anatoliivna
Ключові слова: знання
уміння
інтеграція
іншомовне спілкування
екологічна сфера
професійно-орієнтована діяльність
knowledge
skills
integration
foreign language communication
ecological sphere
professionally-oriented activity
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Вереітіна І. А. Фактори професійного самовизначення особистості в сучасних умовах / І. А. Вереітіна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 1. – С. 23-26.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто можливість об’єднання в навчальній діяльності теоретичних знань та практичних умінь майбутніх екологів при вивченні дисципліни Загальна екологія засобами англійської мови. Показано, що разом з посиленням ролі іноземних мов у сучасному житті збільшується потреба у спеціалістах, які здатні здійснювати іншомовне усне і писемне спілкування в різних галузях діяльності людини, в тому числі і в екологічній сфері. Доведено, що системний перехід від лінгвістичної роботи до професійно-орієнтованої діяльності, що здійснюється англійською мовою сприятиме досягненню студентами найвищого рівня іншомовно-мовленнєвої компетенції. The possibility of combining theoretical knowledge and practical skills of the future in educational activities is considered ecologists in the study of the discipline of General Ecology by means of the English language. It is shown that along with the strengthening of the role foreign languages in modern life increases the need for specialists who are able to carry out foreign language oral and written communication in various areas of human activity, including in the environmental sphere. It is proved that the system transition from linguistic work to professionally-oriented activities carried out in English will contribute to the achievement students of the highest level of foreign language and speech competence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10240
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вереітіна І. А. 2011.pdf143.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.