Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10232
Title: Peculiarities of the organization of future philology teachers’ research activity in conditions of studying for master’s degree
Other Titles: Особливості організації дослідницької діяльності майбутніх учителів філології в умовах навчання в магістратурі
Authors: Chzhou, Tsun
Чжоу, Цун
Keywords: research activity
search activity
research skills
teachers of philology
дослідницька діяльність
пошукова діяльність
дослідницькі навички
викладачі-філологи
Issue Date: 2015
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Chzhou Tsun. Peculiarities of the organization of future philology teachers’ research activity in conditions of studying for master’s degree / Chzhou Tsun // Modern tendencies in the pedagogical science of ukraine and israel: the way to integration. Ariel. Issue №6. - С. 62-68.
Abstract: The article deals with the issues of the organization of future philology teachers’ research activity by means of library resources and the formation of research skills during this activity. The value of problem and developing education for the efficiency of forming research skills of students. Pedagogical conditions of the formation of future philology teachers research skills by means of library resources with regard to problem and developing education are determined. У статті розглядаються питання організації майбутньої філології дослідницька діяльність вчителів за допомогою бібліотечних ресурсів та формування досліджень навички під час цієї діяльності. Значення проблеми та розвитку освіти для Росії ефективність формування дослідницьких навичок учнів. Педагогічні умови формування дослідницьких навичок майбутніх учителів філології за допомогою бібліотечних ресурсів стосовно проблеми та розвитку освіти визначаються.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10232
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chzhou 2015.pdf594.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.