Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10231
Назва: Evaluating - reflective component of preparedness of a social teacher to work with deviant younger students
Інші назви: Оцінювання - рефлексивна складова готовності соціального вчителя до роботи з девіантними молодшими школярами
Автори: Chusova, Olga Mykolaivna
Чусова, Ольга Миколаївна
Ключові слова: preparedness of a social teacher to work with younger students of deviant behavior
evaluating-reflexive component of preparedness to work with children of this category
готовність соціального вчителя до роботи з молодшими школярами девіантних поведінка
оцінно-рефлексивний компонент готовності до роботи з дітьми цього категорії
Дата публікації: 2015
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Chusova O.M. Evaluating - reflective component of preparedness of a social teacher to work with deviant younger students / O.M. Chusova // Modern tendencies in the pedagogical science of ukraine and israel: the way to integration Ariel. Issue №6. - С. 58-62.
Короткий огляд (реферат): The aim of the article is to highlight certain aspects of preparedness of future social teachers to work with younger students of deviant behavior. The article reveals peculiarities of preparedness of a social teacher to interact with children of this category. Preparedness of students to work with deviant younger students is a result of complex professional and personal preparation of students to interact with children of this category which includes such level of professional characteristics, qualities and skills of students which provides children with social and pedagogical help and support. The model of preparedness of students to work with younger deviant schoolchildren is a complex multi-level multi-component structure in which evaluating-reflexive component can be defined. Метою статті є висвітлення певних аспектів готовності до майбутнього соціальні вчителі для роботи з молодшими школярами девіантної поведінки. Стаття розкриває особливості готовності соціального вчителя до взаємодії з дітьми цього категорії. Підготовкою студентів до роботи з девіантними молодшими школярами є результатом комплексна професійна та особиста підготовка студентів до взаємодії з дітьми Росії ця категорія, яка включає такий рівень професійних характеристик, якостей та навички учнів, що надає дітям соціально-педагогічну допомогу та підтримку. Модель готовності студентів до роботи з молодшими школярами-девіантами є складною багаторівневою багатокомпонентною структурою, в якій оцінювально-рефлексивна компонент може бути визначений.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10231
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chusova 2015.pdf583.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.