Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10231
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorChusova, Olga Mykolaivna-
dc.contributor.authorЧусова, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-11-25T21:59:08Z-
dc.date.available2020-11-25T21:59:08Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationChusova O.M. Evaluating - reflective component of preparedness of a social teacher to work with deviant younger students / O.M. Chusova // Modern tendencies in the pedagogical science of ukraine and israel: the way to integration Ariel. Issue №6. - С. 58-62.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10231-
dc.description.abstractThe aim of the article is to highlight certain aspects of preparedness of future social teachers to work with younger students of deviant behavior. The article reveals peculiarities of preparedness of a social teacher to interact with children of this category. Preparedness of students to work with deviant younger students is a result of complex professional and personal preparation of students to interact with children of this category which includes such level of professional characteristics, qualities and skills of students which provides children with social and pedagogical help and support. The model of preparedness of students to work with younger deviant schoolchildren is a complex multi-level multi-component structure in which evaluating-reflexive component can be defined. Метою статті є висвітлення певних аспектів готовності до майбутнього соціальні вчителі для роботи з молодшими школярами девіантної поведінки. Стаття розкриває особливості готовності соціального вчителя до взаємодії з дітьми цього категорії. Підготовкою студентів до роботи з девіантними молодшими школярами є результатом комплексна професійна та особиста підготовка студентів до взаємодії з дітьми Росії ця категорія, яка включає такий рівень професійних характеристик, якостей та навички учнів, що надає дітям соціально-педагогічну допомогу та підтримку. Модель готовності студентів до роботи з молодшими школярами-девіантами є складною багаторівневою багатокомпонентною структурою, в якій оцінювально-рефлексивна компонент може бути визначений.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectpreparedness of a social teacher to work with younger students of deviant behavioruk
dc.subjectevaluating-reflexive component of preparedness to work with children of this categoryuk
dc.subjectготовність соціального вчителя до роботи з молодшими школярами девіантних поведінкаuk
dc.subjectоцінно-рефлексивний компонент готовності до роботи з дітьми цього категоріїuk
dc.titleEvaluating - reflective component of preparedness of a social teacher to work with deviant younger studentsuk
dc.title.alternativeОцінювання - рефлексивна складова готовності соціального вчителя до роботи з девіантними молодшими школярамиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chusova 2015.pdf583.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.