Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10224
Назва: Educational energy as basis of teacher’s energy-efficiency
Інші назви: Освітня енергія як основа енергоефективності вчителя
Автори: Bohdanova, Inna Mikhailivna
Богданова, Інна Михайлівна
Ключові слова: individual energy potential
pedagogical energy
energy-efficiency
індивідуальний енергетичний потенціал
педагогічна енергія
енергоефективність
Дата публікації: 2015
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Bohdanova I.M. Educational energy as basis of teacher’s energy-efficiency / I.M. Bohdanova // Modern tendencies in the pedagogical science of ukraine and israel: the way to integration Ariel. Issue №6. - С. 42-46.
Короткий огляд (реферат): The work reveals the essence of the educational energy as a characteristic of teacher’s personality and as a scientific concept focused on peculiarities of infoenergetic exchange between the participants of the educational process. The energyefficiency of the teacher is regarded as self-determination, characterized by maintenance of the energy for realization of successful professional activity. Робота розкриває суть освітньої енергії як характеристики особистість вчителя та як наукова концепція, орієнтована на особливості інфоенергетичного обміну між учасниками навчального процесу. Енергоефективність вчителя розглядається як самовизначення, що характеризується підтримка енергії для здійснення успішної професійної діяльності
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10224
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bogdanova I..pdf581.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.