Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10191
Назва: Модернізований підхід до оволодіння основами педагогічної майстерності майбутніми учителями
Інші назви: Модернизированный подход к овладению основами педагогического мастерства будущими учителями
A modernized approach to mastering the basics of pedagogical skills by future teachers
Автори: Артемьєва, Інна Сергіївна
Артемьева, Инна Сергеевна
Artemieva, Inna Serhiivna
Гарська, І. В.
Ключові слова: педагогічна майстерність
навчально‐виховна діяльність вчителя
професійна підготовка майбутніх учителів
pedagogical skills
educational activity of the teacher
professional training of future teachers
педагогическое мастерство
учебно-воспитательная деятельность учителя
профессиональная подготовка будущих учителей
Дата публікації: 2020
Видавництво: Львівська педагогічна спільнота
Бібліографічний опис: Артемьєва І. С. Модернізований підхід до оволодіння основами педагогічної майстерності майбутніми учителями / І. С. Артемьєва, І. В. Гарська // Пріоритетні напрями розвитку сучасних педагогічних та психологічних наук : зб. наук. робіт учасників міжнар. наук.- практ. конференції. - Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2020.- С. 68-71.
Короткий огляд (реферат): У досліджені педагогічна майстерність розглядається як якісна характеристика навчально‐виховної діяльності вчителя, як доведена ним до високого ступеня досконалості навчальна та виховна вмілість, яка проявляється в особливій відшліфованості методів і прийомів застосування психолого‐педагогічної теорії на практиці. Формування педагогічної майстерності є процесом поступовим. Вчений стверджує, що перший його ступінь – професійна підготовка, яка відбувається в педагогічному закладі освіти. In the researched pedagogical skill is considered as a qualitative characteristic of educational activity of the teacher, as the educational and educational skill brought by it to a high degree of perfection which is shown in special refinement of methods and receptions of application of the psychological-pedagogical theory in practice. he formation of pedagogical skills is a gradual process. The scientist claims that his first degree is professional training, which takes place in a pedagogical educational institution.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10191
Розташовується у зібраннях:Кафедра технологічної і професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Artemieva Inna Serhiivna 2020.pdf417.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.