Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1019
Title: Підготовка майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до розвитку математичного мислення учнів основної школи
Other Titles: Подготовка будущих учителей физико-математических специальностей к развитию математического мышления учащихся основной школы
Preparation of future teachers majoring in physics and mathematics for the development of mathematical thinking in secondary school students
Authors: Марченко, Вікторія Сергіївна
Марченко, Виктория Сергеевна
Marchenko, Viktoriya Sergyivna
Keywords: підготовка
підготовленість
математичне мислення
майбутні вчителі фізико-математичних спеціальностей
педагогічні умови
подготовка
подготовленность
математическое мышление
будущие учителя физико-математических специальностей
педагогические условия
preparation
preparedness
mathematical thinking
future teachers majoring in physics and mathematics
pedagogical conditions
Issue Date: 2017
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Марченко, В. С. Підготовка майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до розвитку математичного мислення учнів основної школи [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Вікторія Сергіївна Марченко; наук. кер. З. Н. Курлянд; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2017. – 20 с.
Abstract: У дисертації вперше виявлено й науково обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до розвитку математичного мислення учнів основної школи (актуалізація позитивної настанови майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей на науково-дослідну роботу з учнями; створення індивідуального іміджу сучасного вчителя фізико-математичних спеціальностей; використання вітагенних технологій з голографічними проекціями в процесі підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до розвитку математичного мислення учнів основної школи). В диссертации впервые выявлены и научно обоснованы педагогические условия подготовки будущих учителей физико-математических специальностей к развитию математического мышления учеников основной школы (актуализация положительной установки будущих учителей физико-математических специальностей на научно-исследовательскую работу с учениками; создание индивидуального имиджа современного учителя физико-математических специальностей; использование витагенных технологий с голографическими проекциями в процессе подготовки будущих учителей физико-математических специальностей к развитию математического мышления учеников основной школы). In the thesis, pedagogical conditions of preparing future teachers majoring in physics and mathematics for the development of mathematical thinking in secondary school students have been found and given scientific credence. They include actualisation of positive attitude of future teachers majoring in physics and mathematics towards research work with students, creating an individual image of a modern teacher of physics and mathematics, the use of life experience-based technology with holographic projection in the process of preparing future teachers of physics and mathematics for developing mathematical thinking in secondary school students.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1019
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Марченко Вікторія Сергіївна.aref.pdf208.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.