Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1017
Назва: Підготовка майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до розвитку математичного мислення учнів основної школи
Інші назви: Preparation of future teachers majoring in physics and mathematics for the development of mathematical thinking in secondary school students
Автори: Марченко, Вікторія Сергіївна

Marchenko, Viktoriya Sergyivna
Ключові слова: підготовка
підготовленість
математичне мислення
майбутні вчителі фізико-математичних спеціальностей
педагогічні умови
preparation
preparedness
mathematical thinking
future teachers majoring in physics and mathematics
pedagogical conditions
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Марченко, В. С. Підготовка майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до розвитку математичного мислення учнів основної школи [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Вікторія Сергіївна Марченко; наук. кер. З. Н. Курлянд; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2017. – 266 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше виявлено й науково обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до розвитку математичного мислення учнів основної школи (актуалізація позитивної настанови майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей на науково-дослідну роботу з учнями; створення індивідуального іміджу сучасного вчителя фізико-математичних спеціальностей; використання вітагенних технологій з голографічними проекціями в процесі підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до розвитку математичного мислення учнів основної школи). In the thesis, pedagogical conditions of preparing future teachers majoring in physics and mathematics for the development of mathematical thinking in secondary school students have been found and given scientific credence. They include actualisation of positive attitude of future teachers majoring in physics and mathematics towards research work with students, creating an individual image of a modern teacher of physics and mathematics, the use of life experience-based technology with holographic projection in the process of preparing future teachers of physics and mathematics for developing mathematical thinking in secondary school students. The essence and structure of the phenomenon “preparedness of future teachers majoring in physics and mathematics for the development of secondary school students’ mathematical thinking” have been defined together with the concept “mathematical thinking”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1017
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марченко Вікторія Серггіївна.pdf1.48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.