Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10118
Назва: Інформаційна політика України та її вплив на формування іміджу країни
Автори: Їжа, М. М.
Ключові слова: імідж держави
бренд
політика
Дата публікації: 2015
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Їжа М. М. Інформаційна політика України та її вплив на формування іміджу країни / М. М. Їжа // Політикус : наук. журнал. – 2015. – № 1. – С. 68–71.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються внутрішні і зовнішні політичні чинники, які впливають на формування іміджу держави та її сприйняття у світі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10118
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Izha.pdf132.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.