Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10071
Назва: Шляхи формування вольових якостей майбутніх учителів-хормейстерів у процесі фахової підготовки
Інші назви: Ways of formation the strong-willed qualities of the future teachers-choirmaster in the professional training process
Автори: Осадча, Тетяна Всеволодівна
Osadcha, Tetiana Vsevolodivna
Ключові слова: керування хором
майбутній учитель музичного мистецтва
хормейстер
вольові якості
дисципліни диригентсько-хорового циклу
безперервна практика
choir management
future music teacher
choirmaster
strong-willed qualities
disciplines of conductor-choral cycle
continuous practice
Дата публікації: 2020
Видавництво: Інноваційна педагогіка
Бібліографічний опис: Осадча Т.В. Шляхи формування вольових якостей майбутніх учителів-хормейстерів у процесі фахової підготовки // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип.23. - Т.2. - Одеса: Видавничий дім "Гельветика", 2020. - С. 70-74.
Короткий огляд (реферат): Соціальна ситуація сучасного суспільства потребує більшої кількості активних вольових особистостей, які вміють організовувати себе, свою роботу й роботу колективу. Уміння керувати – це особлива якість – модель поведінки людини, яка забезпечує передові позиції в галузі. Тому більшої уваги потребує вдосконалення практичної підготовка майбутніх керівників хорових колективів. Ми бачимо освоєння студентами основ музично-професійної, художньоестетичної, музично-історичної, музично-теоретичної, слухової, виконавської та диригентсько-технічної підготовки, але недостатньо цілеспрямовану (майже відсутню) установку на освоєння навичок керування музичним колективом. Удосконалення цих навичок – важливий аспект підготовки студентів музичного профілю до успішної діяльності керівників хорових колективів. Специфічним для діяльності хормейстера – керівника хору – є те, що його виконавська практика полягає в управлінні хором. Успіх музично-виконавської діяльності хорового колективу багато в чому залежить від наявності в керівника хору багатьох якостей. Серед фахових якостей хормейстера виділяються вольові якості: цілеспрямованість, рішучість, наполегливість, самовладання, ініціативність тощо. Формування фахових якостей хормейстера можливо лише в процесі його спільної роботи з колективом. Обов’язковою умовою формування вольових якостей диригента-хормейстера є постійна й цілеспрямована практика. Серед шляхів формування вольових якостей майбутніх керівників хорових колективів є використання можливостей диригентсько-хорових дисциплін (хорового диригування, хорового класу, практикуму керування вокально-хоровими ансамблями, педагогічної практики) у процесі фахової підготовки. The social situation of modern society needs more active willed individuals who are able to organize themselves, their work and their team. The ability to manage this special quality is a model of human behavior that provides leading positions in the industry. Therefore, more attention is needed to improve the practical training of future leaders of choral groups. We see students mastering the basics of music-professional, artistic-aesthetic, musical-historical, musicaltheoretical, auditory, performing and conductortechnical training, but insufficiently focused (almost absent) setting on mastering the skills of managing a music collective. Improvement of these skills is an important aspect of preparing students of a musical profile for successful activity of heads of choral groups. Specific to the activity of the choirmaster – choir leader is that his performing practice is to manage the choir. The success of the choir's music and performance is largely dependent on having many qualities with the choir leader. Among the professional qualities of the choirmaster are the strong-willed qualities: purposefulness, determination, perseverance, self-control, initiative and others. Formation of professional qualities of a conductor is possible only in the process of his joint work with the team. A prerequisite for the formation of volitional qualities of a conductor-choirmaster is constant and purposeful practice. Among the ways of forming the willed qualities of future leaders of choral groups is the use of opportunities of conductorchoral disciplines in the process of professional training - choral conducting, choral class, practicum management vocal-choral ensembles, pedagogical practice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10071
Розташовується у зібраннях:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osadcha TV.pdf631.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.