Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10042
Title: Сутність міжособистісної творчої взаємодії на заняттях з диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва
Other Titles: The essence of interpersonal creative interaction of prospective teachers of music art in the process of conductor and choral training
Сущность межличностного творческого взаимодействия на занятиях по дирижёрско-хоровой подготовке будущих учителей музыкального искусства
Authors: Ашихміна, Наталія Віталіївна
Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna
Ашихмина, Наталья Витальевна
Keywords: взаємодія
міжособистісна творча взаємодія
диригентсько-хорова підготовка
майбутній учитель музичного мистецтва
викладач
концертмейстер
взаимодействие
межличностное творческое взаимодействие
дирижерско-хоровая подготовка
будущий учитель музыкального искусства
преподаватель
концертмейстер
interaction
interpersonal creative interaction
conductor and choral training
prospective teacher of music art
teacher
accompanist
Issue Date: 2020
Publisher: Наукові записки
Citation: Сутність міжособистісної творчої взаємодії на заняттях із диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – 2020. – Вип.186. – Кропивницький: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2020. – С. 73-77
Abstract: У статті визначено сутність міжособистісної творчої взаємодії на заняттях з диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Стислий огляд проблеми дозволив визначити, що досліджуваний феномен є складною і цілісною системою становлення й функціонування спільності «викладач – концертмейстер – майбутній учитель музичного мистецтва», що розвивається в педагогічній диригентсько-хоровій реальності на ґрунті взаємних художньо-творчих дій щодо реалізації професійних та фахових знань, умінь, навичок і якостей. Міжособистісна творча взаємодія характеризується прийняттям майбутніми фахівцями нової ролі через визначення цілей особистісного художньо-творчого розвитку, яке супроводжується розумінням «свого місця» в системі взаємодії та індивідуальних цінностей, а також станом задоволеності від реалізації особистісних виконавських потенціалів у процесі диригентсько-хорової підготовки. The interpersonal creative interaction of prospective teachers of music art in the process of conductor and choral training is a complex and integral system of formation and functioning of the community «teacher – accompanist – prospective teacher of music art». It develops in conductor and choral pedagogical reality on the basis of mutual artistic and creative actions on realization of professional and specialist knowledge, skills, skills and qualities. The process of interpersonal creative interaction is characterized by the acceptance of a future specialist of a new role through the definition of the goals of personal artistic and creative development. This process accompanied by an understanding of «own place» in the system of interaction and individual values, as well as the state of satisfaction with the realization of personal performing potentials in the process of conductor and choral training. В статье определена сущность межличностного творческого взаимодействия на занятиях по дирижёрско-хоровой подготовке будущих учителей музыкального искусства. Краткий обзор проблемы позволил определить, что исследуемый феномен является сложной и целостной системой становления и функционирования общности «преподаватель – концертмейстер – будущий учитель музыкального искусства», которая развивается в педагогической дирижёрско-хоровой реальности на основе взаимных художественно-творческих действий по реализации профессиональных и специальных знаний, умений, навыков и качеств. Межличностное творческое взаимодействие характеризуется принятием будущими специалистами новой роли через определение целей личностного художественно-творческого развития, которое сопровождается пониманием «своего места» в системе взаимодействия и индивидуальных ценностей, а также состоянием удовлетворенности от реализации личностных исполнительских потенциалов в процессе дирижерско-хоровой подготовки.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10042
Appears in Collections:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ashykhmina NV.pdf676.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.