Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10042
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАшихміна, Наталія Віталіївна-
dc.contributor.authorAshykhmina, Nataliia Vitaliivna-
dc.date.accessioned2020-11-06T07:42:55Z-
dc.date.available2020-11-06T07:42:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСутність міжособистісної творчої взаємодії на заняттях із диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – 2020. – Вип.186. – Кропивницький: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2020. – С. 73-77uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10042-
dc.description.abstractУ статті визначено сутність міжособистісної творчої взаємодії на заняттях з диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Стислий огляд проблеми дозволив визначити, що досліджуваний феномен є складною і цілісною системою становлення й функціонування спільності «викладач – концертмейстер – майбутній учитель музичного мистецтва», що розвивається в педагогічній диригентсько-хоровій реальності на ґрунті взаємних художньо-творчих дій щодо реалізації професійних та фахових знань, умінь, навичок і якостей. Міжособистісна творча взаємодія характеризується прийняттям майбутніми фахівцями нової ролі через визначення цілей особистісного художньо-творчого розвитку, яке супроводжується розумінням «свого місця» в системі взаємодії та індивідуальних цінностей, а також станом задоволеності від реалізації особистісних виконавських потенціалів у процесі диригентсько-хорової підготовки. The interpersonal creative interaction of prospective teachers of music art in the process of conductor and choral training is a complex and integral system of formation and functioning of the community «teacher – accompanist – prospective teacher of music art». It develops in conductor and choral pedagogical reality on the basis of mutual artistic and creative actions on realization of professional and specialist knowledge, skills, skills and qualities. The process of interpersonal creative interaction is characterized by the acceptance of a future specialist of a new role through the definition of the goals of personal artistic and creative development. This process accompanied by an understanding of «own place» in the system of interaction and individual values, as well as the state of satisfaction with the realization of personal performing potentials in the process of conductor and choral training.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНаукові запискиuk
dc.subjectвзаємодіяuk
dc.subjectміжособистісна творча взаємодіяuk
dc.subjectдиригентсько-хорова підготовкаuk
dc.subjectмайбутній учитель музичного мистецтваuk
dc.subjectвикладачuk
dc.subjectконцертмейстерuk
dc.subjectinteractionuk
dc.subjectinterpersonal creative interactionuk
dc.subjectconductor and choral traininguk
dc.subjectprospective teacher of music artuk
dc.subjectteacheruk
dc.subjectaccompanistuk
dc.titleСутність міжособистісної творчої взаємодії на заняттях з диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтваuk
dc.title.alternativeThe essence of interpersonal creative interaction of prospective teachers of music art in the process of conductor and choral traininguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ashykhmina NV.pdf676.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.