Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9710
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарпова, Елла Едуардівна-
dc.contributor.authorKarpova, Ella Eduardivna-
dc.date.accessioned2020-10-02T07:58:26Z-
dc.date.available2020-10-02T07:58:26Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКарпова Е. Синергетичний підхід у підвищенні якості педагогічних досліджень / Е. Карпова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - № 1. - С. 98-102.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9710-
dc.description.abstractУ статті схарактеризовано проблеми розвитку теорії і практики освіти, що вимагають вдосконалення методології педагогічних досліджень, визначено передумови використання синергетичного підходу як інструменту підвищення якості педагогічних досліджень, розкрито його основні пізнавальні функції та етапи становлення. Схарактеризовано властивості педагогічних явищ і процесів, що відповідають законам синергетики, основні вимоги і дослідницькі завдання щодо дослідження природи самоорганізації і саморозвитку на прикладі навчального процесу вищої школи.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНауковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинськогоuk
dc.subjectсинергетичний підхідuk
dc.subjectвища школаuk
dc.subjectякість педагогічних дослідженьuk
dc.subjectметодологіяuk
dc.titleСинергетичний підхід у підвищенні якості педагогічних дослідженьuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nvmdup_2018_1_20.pdf204.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.