Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/947
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorShymkiv, I. V.-
dc.contributor.authorKlymenko, A. O.-
dc.contributor.authorZakordonets, N. I.-
dc.contributor.authorШимків, І. В.-
dc.contributor.authorКлименко, А. О.-
dc.contributor.authorЗакордонець, Н. І.-
dc.date.accessioned2018-12-03T10:57:21Z-
dc.date.available2018-12-03T10:57:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationШимків, І. В. Реалізація альтернативних методів навчання іноземних мов в світлі компетентнісного підходу / І. В. Шимків, А. О. Клименко, Н. І. Закордонець // Наука і освіта : наук.-практ. журнал . – 2017. – № 5. – С. 68-80uk
dc.identifier.issn2311-8486-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/947-
dc.description.abstractMethodology of foreign languages teaching (FLT) has been continually undergoing changes with the attempt to find the most appropriate approach or approaches satisfying a contemporary need for learning. A new stage in the development of foreign language education is associated primarily with the implementation of a qualified approach into the educational process. Its idea is to form an innovative personality who can flexibly adapt to global, socio-political and economic factors. The issue of competency-based learning (CBL) is being investigated by a number of scholars but its certain aspects still remain understudied. The paper aims to highlight the major approaches of alternative methods of teaching foreign languages in the framework of CBL methodology. The following research methods were used in the study: critical analysis of scientific literature, general scientific methods of analysis, synthesis, comparison, generalization, as well as the empirical ones, such as observation, testing, generalization of experience of lecturers, pedagogical experiment. Special attention in the paper is paid to understanding the productive trends of teaching foreign languages in the context of student-centered and activity-oriented technologies which are primarily associated with alternative (non-traditional) methods in the context of CBL. CBL of foreign languages gives students an opportunity to explore issues, observe, analyze, think critically, and choose their own methods of learning. The results of the carried out experiment show that the efficacy of competency-based approach in teaching foreign languages depends on teacher’s understanding of the necessity to abandon authoritarian and scholastic methods, and use alternative and innovative ones instead.Методика навчання іноземних мов зазнає значних змін, перебуваючи у пошуку найбільш прийнятних для сьогодення раціональних підходів. Новий етап у розвитку іншомовної освіти пов’язаний, насамперед, з упровадженням компетентнісного підходу до організації навчального процесу і формування інноваційної людини, яка може гнучко пристосуватись до світових соціально-політичних і економічних факторів. Актуальне питання компетентнісно-спрямованого навчання досліджується в сучасних працях науковців, але окремі аспекти згада- ної проблеми залишаються малодослідженими. Метою статті є висвітлення основних підходів альтернативних методів навчання іноземних мов у контексті компетентнісного підходу. Дослідження проводилося з використанням таких методів, як критичний аналіз методичної літератури, синтез, порівняння, узагальнення, а також емпіричні методи: спостереження, тестування, узагальнення практичного досвіду вчителів, педагогічний експеримент. Увага у дослідженні сфокусована на осмисленні продуктивних тенденцій організації навчання іноземних мов у контексті індивідуально та діяльнісно орієнтованих технологій, які пов’язують з альтернативними методами навчання в контексті компетентнісного підходу, що дають учням можливість самостійно досліджувати проблеми, спостерігати, аналізувати, критично мислити, організовувати свої власні прийоми навчання, відстоювати власну позицію, розвивати вміння оцінювати ризики, формувати конструктивне управління почуттями, застосовувати інформаційно-комунікаційні технології, взаємодіяти в адекватний і творчий спосіб у всіх різновидах соціальних та культурних контекстів, мобілізовувати життєвий досвід, застосовувати базові / декларативні знання та уміння на практиці, створювати ситуації успіху, використовувати самоконтроль та взаємоконтроль. Результати проведеного експерименту дозволили зробити висновок про те, що ефективність компетентнісно спрямованого навчання іноземних мов залежить від розуміння викладачами необхідності відмовитися від авторитарних і схоластичних методів та творчо застосовувати методи, що сприяють розвитку та самовдосконаленню навчально-комунікативного процесу.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectalternative methods of teachinguk
dc.subjectcompetency-based approachuk
dc.subjectstudent-centered learninguk
dc.subjectactivityoriented technologiesuk
dc.subjectassessmenuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectself-assessmentuk
dc.subjecteducational consultationuk
dc.subjectальтернативні методи навчанняuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectособистісно зорієнтоване навчанняuk
dc.subjectдіяльнісно зорієнтовані технології навчанняuk
dc.subjectоцінюванняuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectсамоконтрольuk
dc.subjectнавчальна консультаціяuk
dc.titleImplementation of Alternative Methods of Foreign Languages Teaching in the Context of Competency-Based Approachuk
dc.title.alternativeРеалізація альтернативних методів навчання іноземних мов в світлі компетентнісного підходуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Inna Shymkiv.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.