Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/931
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНасакіна, Світлана Вікторівна-
dc.contributor.authorNasakina, Svitlana Viktorivna-
dc.date.accessioned2018-11-30T09:12:21Z-
dc.date.available2018-11-30T09:12:21Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНасакіна, С. В. Структура та функціональне навантаження власних назв у рекламних текстах фармацевтичних препаратів : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15 / Світлана Вікторівна Насакіна; наук. кер. О. Ю. Карпенко; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 19 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/931-
dc.description.abstractДисертацію присвячено дослідженню власних назв у рекламних текстах фармацевтичних препаратів на матеріалі української, російської та англійської мов. У дослідженні з’ясовано, що рекламний текст фармацевтичних препаратів характеризується зв’язністю, цілісністю, прагматичною та інформаційною спрямованістю і являє собою складне композиційне утворення, основними структурними компонентами якого є заголовок, слоган, основний текст, ехо-фраза, рекламні реквізити, ілюстрації з підписами, товарний знак, коментарі. The dissertation studies proper names in the Ukrainian, Russian and English languages on the material of pharmaceutical advertising. The study demonstrated that such advertising texts are characterized by coherence, integrity and pragmatic orientation and are complex and composite formations, with the main components being the title, slogan, body, echo-phrase, promotional details, signed illustrations, trademark and comments.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectвласна назваuk
dc.subjectрекламний текстuk
dc.subjectфармацевтичні препаратиuk
dc.subjectономастичний простірuk
dc.subjectproper nameuk
dc.subjectadvertising textuk
dc.subjectpharmaceuticalsuk
dc.subjectonomastic spaceuk
dc.titleСтруктура та функціональне навантаження власних назв у рекламних текстах фармацевтичних препаратівuk
dc.title.alternativeStructure and Functions of Proper Names in Pharmaceutical Advertising Textsuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nasakina.aref.pdf224.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.