Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9216
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАфанасьєв, Олександр Іванович-
dc.contributor.authorАфанасьев, Александр Иванович-
dc.contributor.authorAfanasiev, Oleksandr Ivanovych-
dc.date.accessioned2020-09-03T12:45:27Z-
dc.date.available2020-09-03T12:45:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАфанасьєв О. І. Дві тенденції розвитку гуманітарного знання / О. І. Афанасьєв // Перспективи. – 2013. – №2. – С. 4-8.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9216-
dc.description.abstractУ статті виявлено дві тенденції у становленні та розвитку гуманітарного знання. Перша підкреслювала, що гуманітарні науки повинні бути схожі з природничонауковими, використовувати ті ж методи пізнання і експлікації знання, орієнтуючись на загальнонаукові ідеали. Друга тенденція відзначала істотну відмінність гуманітарного знання від природничонаукового і його специфічні концептуальні установки і засоби пізнання та подання знань. Висувається припущення про їх додатковість. В статье выявлены две тенденции в становлении и развитии гуманитарного знания. Первая подчеркивала, что гуманитарные науки должны быть схожи с естественными, использовать те же методы познания и экспликации знания, ориентируясь на общенаучные идеалы. Вторая тенденция отмечала существенное отличие гуманитарного знания от естественнонаучного и его специфические концептуальные установками и средства познания и представления знаний. Выдвигается предположение об их дополнительности. The article reveals two trends in formation and development of the humanitarian knowledge. The first emphasized that the humanities should be similar to the natural, use the same methods of learning and explication of knowledge, focusing on the general scientific ideals. The second trend mentioned the significant difference between the humanitarian knowledge and natural and its specific conceptual aims and means of cognition, and knowledge representation. The assumption about their complementarity is raised.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectгуманітарні наукиuk
dc.subjectприродознавствоuk
dc.subjectідеали наукиuk
dc.subjectнаративністьuk
dc.subjectномологічні поясненняuk
dc.subjectпринцип додатковостіuk
dc.subjectгуманитарные наукиuk
dc.subjectестествознаниеuk
dc.subjectидеалы наукиuk
dc.subjectнарративностьuk
dc.subjectномологическое объяснениеuk
dc.subjectпринцип дополнительностиuk
dc.subjecthumanitiesuk
dc.subjectnatural sciencesuk
dc.subjectthe ideals of scienceuk
dc.subjectnarrativeuk
dc.subjectnomological explanationuk
dc.subjectprinciple of complementarityuk
dc.titleДві тенденції розвитку гуманітарного знанняuk
dc.title.alternativeДве тенденции развития гуманитарного знанияuk
dc.title.alternativeTwo trends of development of the humanitarian knowledgeuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Afanasiev. 2013.pdf347.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.