Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9216
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Афанасьєв, Олександр Іванович | - |
dc.contributor.author | Афанасьев, Александр Иванович | - |
dc.contributor.author | Afanasiev, Oleksandr Ivanovych | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-03T12:45:27Z | - |
dc.date.available | 2020-09-03T12:45:27Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Афанасьєв О. І. Дві тенденції розвитку гуманітарного знання / О. І. Афанасьєв // Перспективи. – 2013. – №2. – С. 4-8. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9216 | - |
dc.description.abstract | У статті виявлено дві тенденції у становленні та розвитку гуманітарного знання. Перша підкреслювала, що гуманітарні науки повинні бути схожі з природничонауковими, використовувати ті ж методи пізнання і експлікації знання, орієнтуючись на загальнонаукові ідеали. Друга тенденція відзначала істотну відмінність гуманітарного знання від природничонаукового і його специфічні концептуальні установки і засоби пізнання та подання знань. Висувається припущення про їх додатковість. В статье выявлены две тенденции в становлении и развитии гуманитарного знания. Первая подчеркивала, что гуманитарные науки должны быть схожи с естественными, использовать те же методы познания и экспликации знания, ориентируясь на общенаучные идеалы. Вторая тенденция отмечала существенное отличие гуманитарного знания от естественнонаучного и его специфические концептуальные установками и средства познания и представления знаний. Выдвигается предположение об их дополнительности. The article reveals two trends in formation and development of the humanitarian knowledge. The first emphasized that the humanities should be similar to the natural, use the same methods of learning and explication of knowledge, focusing on the general scientific ideals. The second trend mentioned the significant difference between the humanitarian knowledge and natural and its specific conceptual aims and means of cognition, and knowledge representation. The assumption about their complementarity is raised. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | гуманітарні науки | uk |
dc.subject | природознавство | uk |
dc.subject | ідеали науки | uk |
dc.subject | наративність | uk |
dc.subject | номологічні пояснення | uk |
dc.subject | принцип додатковості | uk |
dc.subject | гуманитарные науки | uk |
dc.subject | естествознание | uk |
dc.subject | идеалы науки | uk |
dc.subject | нарративность | uk |
dc.subject | номологическое объяснение | uk |
dc.subject | принцип дополнительности | uk |
dc.subject | humanities | uk |
dc.subject | natural sciences | uk |
dc.subject | the ideals of science | uk |
dc.subject | narrative | uk |
dc.subject | nomological explanation | uk |
dc.subject | principle of complementarity | uk |
dc.title | Дві тенденції розвитку гуманітарного знання | uk |
dc.title.alternative | Две тенденции развития гуманитарного знания | uk |
dc.title.alternative | Two trends of development of the humanitarian knowledge | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Afanasiev. 2013.pdf | 347.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.