Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8994
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТорохтій, М. А.-
dc.contributor.authorTorokhtii, M. A.-
dc.date.accessioned2020-08-19T08:52:47Z-
dc.date.available2020-08-19T08:52:47Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationТорохтій М. А. Питання як функція знання / М. А. Торохтій // Перспективи. – 2011. – №3. – С. 147-152.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8994-
dc.description.abstractПогляд на відповідь, як на єдино можливий показник знання не зовсім відповідає складним гносеологічним структурам науково-дослідницьких та освітньо-педагогічних процесів. До таких висновків призводять міркування цієї статті, де питання презентується у дещо несподіваній іпостасі – як функція знання. Approach to an answer as to the only possible indicator of knowledge does not completely correspond to complex epistemological structures of researching and educational processes. Such conclusions are promoted by reflexions of the article where the question is unusually represented as a function of the knowledgeuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпитанняuk
dc.subjectфункціяuk
dc.subjectдискурсивне знанняuk
dc.subjectтлове знанняuk
dc.subjectзнання в науціuk
dc.subjectзнання в педагогіціuk
dc.subjectquestionuk
dc.subjectfunctionuk
dc.subjectdiscursive knowledgeuk
dc.subjectbackground knowledgeuk
dc.subjectoperative intensity of knowledgeuk
dc.subjectknowledge in scienceuk
dc.subjectknowledge in pedagogyuk
dc.titleПитання як функція знанняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Torokhtii. 2011.pdf285.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.