Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/897
Title: Психологічні особливості життєвих перспектив підлітків, які виховуються в різних соціальних умовах
Other Titles: Psychological aspects of the adolescents life perspectives from different social backgrounds
Authors: Орловська, Ксенія Олександрівна
Orlovska, Ksenia Olexandrivna
Keywords: життєва перспектива
змістові та формальні ознаки життєвої перспективи підлітків
конструкти життєвих перспектив
умови соціалізації
жизненная перспектива
life perspective
content and formal indications of adolescents life perspective
construct of adolescent life perspective
conditions of socialization
Issue Date: 2008
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Орловська, К. О. Психологічні особливості життєвих перспектив підлітків, які виховуються в різних соціальних умовах : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ксенія Олександрівна Орловська; наук. кер. О. Я. Чебикін; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2008. – 19 с.
Abstract: Дисертацію присвячено дослідженню змістовних та формальних ознак життєвих перспектив підлітків, які виховуються у сім’ях та школах-інтернатах. Узагальнення психологічних досліджень за обраною проблемою дало можливість встановити, що в підлітковому віці вирішуються два основних завдання: самовизначення і формування життєвої перспективи. The main goal of the dissertation is the research of content and formal indications of the adolescents’ life perspective, which differ by the conditions of living (group homes and families). Summarizing the results of the main psychological researches in this area gave the opportunity to make the conclusion that in adolescents the two main tasks has to be accomplished: self-determination and life perspective development.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/897
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Orlovska.aref.pdf201.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.