Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8921
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокопенко, Ліліана Іванівна-
dc.contributor.authorProkopenko, Liliana Ivanivna-
dc.date.accessioned2020-08-12T12:56:54Z-
dc.date.available2020-08-12T12:56:54Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПрокопенко Л. І. Методика проведення спецсемінару "Роль фразеології у професійному мовленні вчителя історії" / Л. І. Прокопенко // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 7. - С. 177-183.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8921-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему активізації процесу вдосконалення професійного мовлення студентів на фразеологічному рівні, зокрема через використання семінарського форми організації занять.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПедагогічна освіта: теорія і практикаuk
dc.subjectфразеологічна одиницяuk
dc.subjectсемінарuk
dc.titleМетодика проведення спецсемінару "Роль фразеології у професійному мовленні вчителя історії"uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра української філології і методики навчання фахових дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metodyka proved.pdf451.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.