Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/855
Title: Методика формування ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення учнів початкових класів
Other Titles: The Methods Developing Rhythm and Intonation Constituent in English Speech of Primary School Learners
Authors: Пономарьова, Віра Анатоліївна
Ponomaryova, Vira Anatolyivna
Keywords: ритміко-інтонаційна складова англійського мовлення
комплекс ритміко-інтонаційних вправ
методика формування ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення
учні початкових класів
rhythm and intonation constituent in English speech
complex of rhythm and intonation exerises
methods developing rhythm and intonation constituent in English speech
primary school learners
Issue Date: 2010
Publisher: Інститут філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Citation: Пономарьова, В. А. Методика формування ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення учнів початкових класів [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Віра Анатоліївна Пономарьова; наук. кер. Л. В. Биркун; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ін-т філології. – Київ, 2010. – 294 с.
Abstract: Дисертацію присвячено вирішенню проблеми формування ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення учнів початкових класів. У дослідженні теоретично обґрунтовано і практично розроблено методику формування ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення учнів початкових класів. The dissertation is devoted to the solution of the problem of formation of the rhythmic-intonational component of English language in elementary school students. In the research the method of formation of the rhythmic-intonational component of English language of primary school students is substantiated and practically developed.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/855
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пономарьова Віра Анатоліівна.pdf7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.