Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8285
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄфіменко, Сергій Анатолійович-
dc.contributor.authorEfimenko, Sergij Anatolijovych-
dc.date.accessioned2020-06-25T11:10:29Z-
dc.date.available2020-06-25T11:10:29Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЄфіменко С. А. Бізнес як соціальний інститут: методологічний аналіз / С. А. Єфіменко // Наукове пізнання: методологія та технологія. Філософія : наук. журнал. – 2013. – №1. – С. 53-57.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8285-
dc.description.abstractУ статті розглядається бізнес як складне соціальне утворення сучасного суспільства та являє собою не тільки суто економічний феномен, пов'язаний з виробничими відносинами з приводу власності, тобто з її збереженням, розпорядженням і примноження за рахунок підприємницької діяльності - бізнес є також інституційним актором сучасної мережі соціальних відносин, який відстоює на рівноправній основі з іншими інститутами свої інтереси і несе корпоративну соціальну відповідальність перед суспільством. The paper considers business as a complex social formation of modern society is not only a purely economic phenomenon associated with the relations of production on the property, ie the preservation and disposal and multiplying by business - bыznes institutional actor is also a modern network of social relations that fights on an equal basis with other institutions and their interests is corporate social responsibility to society.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectбізнесuk
dc.subjectсоціальна реальністьuk
dc.subjectсоціальний інститутuk
dc.subjectекономікаuk
dc.subjectметодологічний аналізuk
dc.subjectполітична владаuk
dc.subjectbusinessuk
dc.subjectsocial realityuk
dc.subjectsocial institutionuk
dc.subjecteconomicsuk
dc.subjectmethodological analysisuk
dc.subjectpolitical poweruk
dc.titleБізнес як соціальний інститут: методологічний аналізuk
dc.title.alternativeBusiness as a social institution: a methodological analysisuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Efimenko Sergij Anatolijovych 2013 1.pdf344.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.