Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8024
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБеззубова, І.-
dc.contributor.authorBezzubova, І.-
dc.contributor.authorКубко, В. П.-
dc.contributor.authorKubko, V. P.-
dc.date.accessioned2020-06-09T11:30:55Z-
dc.date.available2020-06-09T11:30:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБеззубова І. Соціальна реклама як складова інформаційного механізму державного управління / І. Беззубова // Матеріали XХVІ наукової конференції здобувачів вищої освіти «Історичний досвід і сучасність»: доповіді / відп. ред. В. М. Букач. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2020. – Вип. 39. – С. 82-87.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8024-
dc.description.abstractУ статті доно аналіз соціальної реклами як складової комунікативного механізму управління. Актуальність розгляду соціальної реклами обумовлена в першу чергу тим, що на даний час в Україні відбувається розробка соціальної програми розвитку суспільства, реалізація різних національних проектів у сфері охорони здоров'я, освіти тощо. Висвітлені проблеми, пов'язані з налагодженням ефективної рекламної комунікації, які впливають на збільшення ефективності української системи управління. The article analyzes the social advertising as a component of the communicative mechanism of management. The urgency of considering social advertising is primarily due to the fact that currently in Ukraine is developing a social program for the development of society, the implementation of various national projects in the field of health, education and more. The problems related to the establishment of effective advertising communication, which affect the efficiency of the Ukrainian management system, are highlighted.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсоціальна рекламаuk
dc.subjectдержавне управлінняuk
dc.subjectнекомерційна інформаціяuk
dc.subjectрекламна комунікаціяuk
dc.subjectsocial advertisinguk
dc.subjectgovernanceuk
dc.subjectnon-commercial informationuk
dc.subjectadvertising communicationuk
dc.titleСоціальна реклама як складова інформаційного механізму державного управлінняuk
dc.title.alternativeSocial advertising as a component of the information mechanism of public administrationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Випуск 39

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bezzubova І. 2020.pdf645.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.