Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/79
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorJabbarov, Rashid-
dc.contributor.authorMustafayev, Mushvig-
dc.contributor.authorKazimova, Kamila-
dc.contributor.authorValiyeva, Yaman-
dc.contributor.authorДжаббаров, Рашид-
dc.contributor.authorМустафаєв, Мушвіг-
dc.contributor.authorКазімова, Каміла-
dc.contributor.authorВалієва, Яман-
dc.date.accessioned2018-08-14T06:52:05Z-
dc.date.available2018-08-14T06:52:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citation// Наука і освіта. – 2018. – №1. – С. 40-45.uk
dc.identifier.issn2311-8466-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/79-
dc.description.abstractThe article outlines the results of the research aimed at identifying professional identity with 200 students of higher educational institutions. The study has shown that the formation of interest in the profession depends on professional identity and imaginations about it regardless of success and failures of students. It is recommended that training of interest and love for the profession selected by students is achieved by the formation of correct imaginations on the content and social significance of the job in this activity field for them and its development methods. Professional identity in students may develop upon condition of specially organized educational activity. У статті викладені результати дослідження, спрямованого на виявлення професійної ідентичності, в якому взяли участь 200 студентів вищих навчальних закладів. Аналіз наукової літератури та результати експерименту показують, що розвиток у студентів інтересу та любові до обраної професії досягається шляхом формування правильного уявлення про її зміст та соціальну значимість. Крім того, пасивне ставлення студентів до професії призводить до відсутності інтересу до неї та формування негативного ставлення. Дослідження показало, що існує пряма кореляція між позитивним та активним ставленням студента до професії (збільшення одного з них супроводжується підйомом іншого). Існує протилежне співвідношення між відсутністю позитивного ставлення до професії та інтересу до неї (збільшення першого супроводжується зниженням другого). З експерименту стає зрозумілим, що якщо студент має пасивне ставлення до професії, це призводить до меншої зацікавленості обраної неї та більш негативного ставлення. Існує позитивна кореляція між пасивним ставленням до професії та відсутністю інтересу до професії та високим рівнем негативного ставлення. На основі емпіричного дослідження можна зробити висновок, що розвиток інтересу до професії може позитивно вплинути на розвиток професійної ідентичності та формування майбутніх фахівців. Професійну ідентичність, у свою чергу, можна розвинути за допомогою спеціально організованої навчальної діяльності.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherSouth Ukrainian National Pedagogical University named after K. D.Ushynskyuk
dc.subjectstudentsuk
dc.subjectprofessional identityuk
dc.subjectactivityuk
dc.subjectpositive and negative emotionsuk
dc.subjectinterest in professionuk
dc.subjectprofessionuk
dc.subjectskillsuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectпрофесійна ідентичністьuk
dc.subjectактивністьuk
dc.subjectпозитивні та негативні емоціїuk
dc.subjectінтерес до професіїuk
dc.subjectпрофесіїuk
dc.subjectнавичкиuk
dc.titleFactors affecting students’ professional identityuk
dc.title.alternativeФактори впливу на професійну ідентичність студентівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.