Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7874
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Просенюк, Анжела Іванівна | - |
dc.contributor.author | Просенюк, Анжела Ивановна | - |
dc.contributor.author | Prosenyuk, Angela Ivanivna | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-02T07:38:10Z | - |
dc.date.available | 2020-06-02T07:38:10Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Просенюк А. І. Здоров’язбережувальний аспект виховання в дошкільному навчальному закладі як актуальна проблема у сучасному антропологічному просторі / А. І. Просенюк // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини : матеріали І міжнар. інтернет-конференції, присвяченої 70-річчю факультету фізичного виховання, ( м. Одеса, 11-12 жовтня 2017 р.) / за ред. : О. Я. Чебикін, П. Б. Джуринський [та ін.]. – Одеса : Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 144-147. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7874 | - |
dc.description.abstract | Охарактеризовано здоров'язбережувальний вектор виховання як одну з актуальних проблем сучасної дидактики. Розглядаються методологічні концепти організації навчально-виховного процесу у ДНЗ на формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь у дітей дошкільного віку. The health-preserving vector of education is characterized as one of the actual problems of modern didactics. Methodological concepts of the organization of educational process in school on formation of health-preserving skills and abilities at children of preschool age are considered. Охарактеризован здоровьясберегательный вектор воспитания как один из актуальных проблем современной дидактики. Рассматриваются методологические концепты организации учебно-воспитательного процесса в ДОУ на формирование здоровьясберегательных навыков и умений у детей дошкольного возраста. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | навчально-виховний процес | uk |
dc.subject | здоров'язбережувальний вектор виховання | uk |
dc.subject | дошкільний навчальний заклад | uk |
dc.subject | дошкільники | uk |
dc.subject | здоров'я дітей | uk |
dc.subject | учебно-воспитательный процесс | uk |
dc.subject | здоровьясберегательный вектор воспитания | uk |
dc.subject | дошкольники | uk |
dc.subject | дошкольное учебное заведение | uk |
dc.subject | educational process | uk |
dc.subject | health education vector | uk |
dc.subject | preschool educational institution | uk |
dc.subject | preschoolers | uk |
dc.title | Здоров’язбережувальний аспект виховання в дошкільному навчальному закладі як актуальна проблема у сучасному антропологічному просторі | uk |
dc.title.alternative | Здоровьясберегательный аспект воспитания в детском саду как актуальная проблема в современном антропологическом пространстве | uk |
dc.title.alternative | Health-preserving aspect of preschool education as an urgent problem in the modern anthropological space | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Prosenyuk Angela Ivanivna 2017.pdf | 2.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.