Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7822
Назва: Методологічні підходи до формування художньо-мовленнєвих умінь майбутніх учителів мистецьких дисциплін у процесі диригентсько –хорової підготовки
Інші назви: Methodological approaches for the formation artistic and speaking skills of future music art teachers’ in the process of conducting and choir training
Автори: Лєснік, Олена Степанівна
Lesnik, Olena Stepanivna
Ключові слова: наукові підходи
підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва
художньо-мовленнєві вміння
диригентсько-хорова практика
принципи
Дата публікації: 2020
Видавництво: The scientific heritage
Бібліографічний опис: Лєснік О. С. Методологічні підходи до формування художньо-мовленнєвих умінь майбутніх учителів мистецьких дисциплін у процесі диригентсько –хорової підготовки / О. С. Лєснік // The scientific heritage. № 43. 2020. - Budapest, Hungary. - P. 50-54.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається методологічна основа формування художньо-мовленнєвих умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі диригентсько-хорової підготовки. Надається визначення поняття «художньо-мовленнєві вміння». Розкрито зміст й обґрунтовано доцільність застосування таких методологічних підходів, як комунікативний, художньо-інтерпретаційний, лінгвокультурологічний, диспозиційний. Визначено наступні принципи формування художньо-мовленнєвих умінь: відповідності вербального висловлювання та диригентського жесту, поліхудожньості, глибинного розуміння іншомовних текстів, їх вимови та виразності інтонування. The article deals with the methodological basis of future music teachers’ artistic and speaking skills formation in the process of conducting and choral training. The definition of the concept «artistic and speech skills" is given. The content and the expediency of applying such methodological approaches as communicative, artistic and interpretative, linguocultural and dispositional are revealed and substantiated. The following principles formation of artistic and speaking skills formation are defined: correspondence of verbal expression and conductor gesture, semi-artistry, deep understanding of other language texts ,their pronunciation and intonation expressiveness .
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7822
Розташовується у зібраннях:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
lesnyk o.s..pdf466.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.