Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7804
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоспелова, Ірина Донатасівна-
dc.contributor.authorPospelova, Iryna Donatasivna-
dc.date.accessioned2020-05-25T12:25:06Z-
dc.date.available2020-05-25T12:25:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПоспелова І. Д. Арттерапевтичні методи інтегрально-педагогічної терапії в роботі з ПТСР / І. Д. Поспелова // Поспелова І. Д. «Науковий огляд» // Journal Scientific review : наук. журнал. – Київ : Центр міжнародного наукового співробітництва «ТК Меганом». – 2018. – №2(45). – С.190-200.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7804-
dc.description.abstractУ статті узагальнено досвід упорядкування традиційних, новітніх та авторськіх засобів корекції з використанням арттерапевтичних методів інтегрально-педагогічної терапії мистецтвом, що були запропоновані провідними фахівцями товариства stART-international e.V.з (Німеччина), в практиці роботи психологів з дітьми підліткового віку з симптомами посттравматичного стресового розладу. Доводиться, що успішність допомоги постраждалим дітям гарантовано при проведенні корекції за трьома блоками психологічної арт-терапевтичної роботи, що за метою відповідають трьом основним стадіям лікування ПТСР в психотерапії: стабілізація, експлорація (або «розтин» травми) та інтеграція. The article generalizes the experience of ordering traditional, new and authoritative methods of correction with the use of art-therapeutic methods of integral-pedagogical therapy of art, which were suggested by the leading specialists of the society stART-international (Germany), in the practice of psychologists with children of adolescence with symptoms of post-traumatic stress disorder. It is proved that the success of assistance to the injured children is guaranteed when correcting for the three blocks of psychological art-therapeutic work, which, according to the purpose, correspond to the three main stages of the treatment of PTSD in psychotherapy: stabilization, exploration (or "opening" of trauma) and integration.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherЦентр міжнародного наукового співробітництва «ТК Меганом»uk
dc.subjectпосттравматичні стресові розладиuk
dc.subjectсимптоми ПТСРuk
dc.subjectстадії психотерапії ПТСРuk
dc.subjectстабілізаціяuk
dc.subjectексплораціяuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectposttraumatic stress disordersuk
dc.subjectPTSD symptomsuk
dc.subjectstages of psychotherapy PTSDuk
dc.subjectstabilizationuk
dc.subjectexclusionuk
dc.subjectintegrationuk
dc.titleАрттерапевтичні методи інтегрально-педагогічної терапії в роботі з ПТСРuk
dc.title.alternativeArt therapeutic methods of integrated pedagogical therapy in working with PTSDuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики практичної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pospelova Iryna Donatasivna 2018.pdf730.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.