Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7799Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гохман, Олександр Рафаїлович | - | 
| dc.contributor.author | Gokhman, Oleksandr Rafailovych | - | 
| dc.contributor.author | Тадеуш, Ольга Харлампіївна | - | 
| dc.contributor.author | Tadeush, Olga Kharlampiivna | - | 
| dc.contributor.author | Ємельянова, Дар’я Володимирівна | - | 
| dc.contributor.author | Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna | - | 
| dc.date.accessioned | 2020-05-23T16:12:13Z | - | 
| dc.date.available | 2020-05-23T16:12:13Z | - | 
| dc.date.issued | 2020 | - | 
| dc.identifier.citation | Гохман О. Р. Впровадження методу проектів як засобу інтенсивного навчання англійської мови майбутніх учителів фізики / О. Р. Гохман, Д. Р. Ємельянова, О. Х. Тадеуш // Eurasian scientific congress. Abstracts of the 4th International scientific and practical conference. – Barcelona : Barca Academy Publishing, 2020. – P. 196-202. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7799 | - | 
| dc.description.abstract | Як метод інтенсивного навчання англійської мови застосовувався метод проектів. Загальний принцип методу проектів полягав у прямому зв’язку теми проекту зі змістом навчального матеріалу. Теми проектів визначалися відповідно до змістовних модулів навчальних програм із загальної фізики та іноземної мови за професійним спрямуванням. Робота над проектами здійснювалась у взаємодії викладачів фізики і англійської мови та майбутніх учителів фізики. Спілкування здобувачів освіти з викладачами проводилось за рахунок як аудиторних занять, так і годин, відведених на самостійну роботу для засвоєння загальної фізики та англійської мови. Проектна діяльність при навчанні англійської мови за професійним спрямуванням сприяла інтенсивному розвитку всіх мовних навичок, а саме: говорінню , читанню, аудіюванню та письму як у загальній, так і в професійній комунікації. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Barca Academy Publishing | uk | 
| dc.subject | майбутні вчителя фізики | uk | 
| dc.subject | англійська мова | uk | 
| dc.subject | інтенсивне навчання | uk | 
| dc.title | Впровадження методу проектів як засобу інтенсивного навчання англійської мови майбутніх учителів фізики | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра прикладної математики та інформатики | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Gokhman_2020.pdf | 1.1 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
