Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7780
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСамчук, Лариса Сергіївна-
dc.contributor.authorSamchuk, Larysa-
dc.date.accessioned2020-05-21T13:19:42Z-
dc.date.available2020-05-21T13:19:42Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСамчук Л. С. Мовні конфлікти в Україні як об’єкт дослідження філософії освіти / Л. С. Самчук // Наукове пізнання: методологія та технологія : наук. журнал. – 2014. – № 2. – С. 144-148.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7780-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему мовних конфліктів в Україні з точки зору комунікативної філософії. Зазначено, що економічні та політичні проблеми не кращим чином впливають на впровадження державної мови в систему освіти. Визначено, що мовна ситуація в сучасній Україні має територіальну специфіку. Мовний розкол в суспільстві перетворюється на знаряддя політичної боротьби. Проаналізовано шляхи врегулювання мовних конфліктів. In the article the problem of language conflicts is considered in Ukraine from the point of view of communicative philosophy. It is marked that economic and political problems influence the not best character on introduction of official language in the system of education. Certainly, that a language situation in modern Ukraine has a territorial specific. A language dissidence in society grows into the instruments of political fight. Analyzed ways to resolve linguistic conflict.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectмовний конфліктuk
dc.subjectкомунікативна філософіяuk
dc.subjectмовна біполярністьuk
dc.subjectмовна політикаuk
dc.subjectlanguage conflictuk
dc.subjectcommunicative philosophyuk
dc.subjectlanguage bipolarityuk
dc.subjectlanguage politicsuk
dc.titleМовні конфлікти в Україні як об’єкт дослідження філософії освітиuk
dc.title.alternativeLanguage conflicts in Ukraine as an object of study of the philosophy of educationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Samchuk Larysa 2014 2.pdf348.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.