Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7672
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧумаченко, К.-
dc.contributor.authorТатакі, О. О.-
dc.contributor.authorTataki, О. О.-
dc.contributor.authorChumachenko, K.-
dc.date.accessioned2020-05-16T10:44:59Z-
dc.date.available2020-05-16T10:44:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЧумаченко К. Специфіка концепції фірмового стилю організації у системі візуальної ідентифікації бренду / К. Чумаченко, О. О. Tатакі // Матеріали XХVІ наукової конференції здобувачів вищої освіти «Історичний досвід і сучасність»: тези доповідей. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2020. – Вип. 38. – С. 53-55.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7672-
dc.description.abstractНа основі сформульованої концепції оформлюється відповідне технічне завдання та розробляється система візуальної ідентифікації бренду – елементи й носії графічного фірмового стилю організації. Розробка системи візуальної ідентифікації бренду має відбуватися з урахуванням світових тенденцій графічного дизайну, зокрема: відображення національної ментальності; використання яскравих кольорів; деталізація графічних зображень; створення авторської графіки і унікальних ілюстрацій; якісна типографіка (шрифтове зображення); перетин і злиття стилів в одному проекті. On the basis of the formulated concept the corresponding technical task is made out and the system of visual identification of a brand - elements and carriers of graphic corporate style of the organization is developed. the development of a system of visual brand identification should take into account global trends in graphic design, in particular: reflection of the national mentality; use of bright colors; detailing of graphic images; creation of author's graphics and unique illustrations; high-quality typography (font image); intersection and merging of styles in one project. На основе сформулированной концепции оформляется соответствующее техническое задание и разрабатывается система визуальной идентификации бренда - элементы и носители графического фирменного стиля организации. Разработка системы визуальной идентификации бренда должно происходить с учетом мировых тенденций графического дизайна, в частности: отражение национальной ментальности; использование ярких цветов; детализация графических изображений; создание авторской графики и уникальных иллюстраций; качественная типографика (шрифтовое начертание) пересечение и слияние стилей в одном проекте.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectбренд фірмиuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectвізуальна ідентифіація брендуuk
dc.subjectсоціальні комунікаціїuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectbrand of the companyuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectvisual brand identificationuk
dc.subjectsocial communicationsuk
dc.subjectgraphic designuk
dc.titleСпецифіка концепції фірмового стилю організації у системі візуальної ідентифікації брендуuk
dc.title.alternativeThe specifics of the concept of corporate identity of the organization in the system of visual brand identificationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Випуск 38

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chumachenko K. 2020.pdf319.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.