Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7281
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧернега, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorCherneha, Tetyana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2020-04-10T12:10:47Z-
dc.date.available2020-04-10T12:10:47Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧернега Т. М. До питання про деякі теоретичні та методологічні аспекти викладання філософії в негуманітарних вищих навчальних закладах / Т. М. Чернега // Наукове пізнання: методологія та технологія : наук. журнал. – 2017. – № 1. – С. 132-140.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7281-
dc.description.abstractРозглядаються проблеми викладання філософії та можливі шляхи їх вирішення. Висвітлюються новітні педагогічні тенденції у філософії та доцільність їх застосування в вітчизняній вищій школі. The problems of teaching philosophy and possible ways of solving them are considered. The newest pedagogical tendencies in philosophy and expediency of their application in the national higher education are highlighted.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectфілософіяuk
dc.subjectвища школаuk
dc.subjectфілософські дисципліниuk
dc.subjectметодичні принципиuk
dc.subjectphilosophyuk
dc.subjecthigh schooluk
dc.subjectdisciplines of philosophyuk
dc.subjectmethodological principalsuk
dc.titleДо питання про деякі теоретичні та методологічні аспекти викладання філософії в негуманітарних вищих навчальних закладахuk
dc.title.alternativeThe issue of theoretical and methodological aspects of philosophy teaching at science facultiesuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cherneha Tetyana Mykolaivna 2017 1.pdf615.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.