Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/724
Title: Emotion regulationin in preschool period: academic researches in turkey
Other Titles: Проблема емоційної регуляції дошкільників у наукових дослідження Туреччини
Authors: Ozcan, A.
Сeyhun, E.
Oral, T.
Озкан, А.
Джейхун, Е.
Орал, Т.
Keywords: preschool period
emotion regulation
Master’s and Doctoral thesis
scientific articles
research studies in Turkey
дошкільний період
емоційна регуляція
магістерська дисертація
докторська дисертація
наукові дослідження
Туреччина
Issue Date: 2017
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Озкан, А. Проблема емоційної регуляції дошкільників у наукових дослідження Туреччини / А. Озкан, Е. Джейхун, Т. Орал // Наука і освіта : наук.-практ. журнал . – 2017. – № 3. – С. 45-50
Abstract: The study aims to investigate research studies conducted in Turkey from 1996 to 2016 on the emotion regulation in preschool period. Within the scope of the present study 10 Master’s and 1 Doctoral theses as well as 3 research papers have been found. The theses and research papers were classified according to the years when the studies were conducted, to the research type, research design, data collection tools, methods and the cities where the data were collected. The theses were gathered from the thesis centre of Council of Higher Education and the research papers were obtained through the index scanning of Google Scholar, Ulakbim-Journal Park, Taylor&Francis Online, Science Direct, Web of Science, Academic Search Complete and ERIC. This study was performed using epistemological document analysis method. Descriptive statistics such as frequency and percentage were made use of for the distribution according to the year when Master’s and Doctoral theses and the research papers were performed and the methods and techniques used. According to the research results, it is observed that studies carried out on the emotion regulation skills in preschool period in our country have not reached a desired level yet; this issue still remains understudied. As a contribution to the field, it is suggested to include the issue of emotion regulation in the master’s and doctoral theses. In pre-school period, validity-reliability studies can be carried out by developing different measurement tools to examine emotion regulation skills of children. Also intercultural studies in which the emotion regulation skills of children in different countries are compared to emotion regulation skills of children in our country might be performedУ статті здійснено аналіз наукових робіт за період з 1996 до 2016 рр. з проблем емоційної регуляції дошкільників. Загалом було знайдено та проаналізовано 10 магістерських, 1 докторську (кандидатську) дисертації та 3 наукові статті. Усі знайдені роботи було класифіковано за роком та місцем проведення, типом та методами дослідження. Дисертації з теми емоційної регуляції було отримано з Дисертаційного центру Департаменту вищої освіти, а статті було знайдено за допомогою сканування Google Scholar, Ulakbim-Journal Park, Taylor&Francis Online, Science Direct, Web of Science, Academic Search Complete and ERIC. За результатами проведеного дослідження можна зробити висновок, що у Туреччині проблема емоційної регуляції дошкільників вивчена на недостатньому рівні та потребує пильної уваги до себе з боку дослідників. Пропонується включити цю тему в якості предмету дослідження до магістерських та докторських (кандидатських) дисертацій. Окрім цього, слід проводити дослідження шляхом розробки інструментів для визначення емоційної регуляції дітей, а також порівняльні дослідження особливостей розвитку навичок емоційної регуляції дітей Туреччини та інших країн. Особливості емоційної регуляції дітей мають розглядатися в рамках спеціально організованих курсів для діючих учителів початкових класів. Студентів, які навчаються на факультетах дошкільного виховання, варто навчати розробляти програми для розвитку у дітей навичок емоційної регуляції. Відомо, що родина має найбільший вплив на розвиток дитини, отже пропонується в рамках вивчення проблем емоційної регуляції також розг- лядати такі теми, як родинне виховання, взаємодія учителів і батьків тощо.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/724
ISSN: 2311-8466
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Озкан А..pdf306.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.