Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7239
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолесник, Алла Георгіївна-
dc.contributor.authorKolesnyk, Alla Georgiіvna-
dc.date.accessioned2020-04-08T11:23:50Z-
dc.date.available2020-04-08T11:23:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКолесник А Г. Професійна майстерність педагога-фахівця / А. Г. Колесник // Інноваційна педагогіка: наук. журнал. – 2018. – Вип. 7. Т. 1. – С.144-147uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7239-
dc.description.abstractУ статті поняття „майстерність педагога” визначається як досконале оволодіння знаннями, вміннями і здібностями, які дозволяють фахівцю успішно вирішувати професійні завдання. В основі розуміння феномену майстерності покладено уявлення про професійну діяльність педагога як про складний комплекс, який складається з визначеного набору особистісних і операціональних характеристик. In the article the concept «teacher’s skill» - the multifactorial concept - is defined as mastering of a professional knowledge, abilities and abilities which allow the expert to solve professional problems successfully. In a basis of understanding the phenomenon of skill is laid representation of the teacher’s professional work as about a difficult complex which consists of a certain set of personal and operational characteristics.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk
dc.subjectпедагогічні вмінняuk
dc.subjectpedagogical skillsuk
dc.titleПрофесійна майстерність педагога-фахівцяuk
dc.title.alternativeProfessional skill of teacher-specialistuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології

Files in This Item:
File SizeFormat 
Kolesnyk Alla Georgiіvna 2018.pdf297.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.