Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7185
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетінова, Оксана Борисівна-
dc.contributor.authorПетинова, Оксана Борисовна-
dc.contributor.authorPetinova, Oksana Borysivna-
dc.contributor.authorБалацкая, А.-
dc.contributor.authorBalatskaia, A.-
dc.date.accessioned2020-04-02T09:25:07Z-
dc.date.available2020-04-02T09:25:07Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПетинова О. Б. Сетевой маркетинг в современном обществе (на материалах социологического опроса) / О. Б, Петинова, А. Балацкая // Південноукраїнські наукові студії : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (м. Одеса, 19 грудня, 2019 р.) / наук. ред.: О. Б. Петінова. – Одеса: ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2020. – С. 7-9.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7185-
dc.description.abstractЦель исследования - отношение и доверие украинцев к многоуровневому/сетевому маркетингу. На основе проведенного исследования сделан вывод, что большинство украинцев осведомлены общим экономическим положением страны. Кроме того, украинцы пользуются услугами сетевого многоуровневого маркетинга. Также исследование определило отличительно невысокий уровень доверия украинцев к различным сетевым компаниям в сети Интернет. Мета дослідження - ставлення і довіру українців до багаторівневого / мережевого маркетингу. На основі проведеного дослідження зроблено висновок, що більшість українців обізнані загальним економічним становищем країни. Крім того, українці користуються послугами мережевого багаторівневого маркетингу. Також дослідження визначило отличительно невисокий рівень довіри українців до різних мережевих компаніям в мережі Інтернет. The purpose of the study is the attitude and confidence of Ukrainians to multi-level / network marketing. Based on the research, it is concluded that most Ukrainians are aware of the general economic situation of the country. In addition, Ukrainians use multilevel marketing services. The study also found a distinctly low level of trust of Ukrainians in various online companies.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсетевой маркетингuk
dc.subjectсовременное обществоuk
dc.subjectсоциологический опросuk
dc.subjectмережевий маркетингuk
dc.subjectсучасне суспільствоuk
dc.subjectсоціологічне опитуванняuk
dc.subjectгипотеза исследованияuk
dc.subjectгіпотеза дослідженняuk
dc.subjectmodern societyuk
dc.subjectpolluk
dc.subjectnetwork marketinguk
dc.subjectresearch hypothesisuk
dc.titleСетевой маркетинг в современном обществе (на материалах социологического опроса)uk
dc.title.alternativeМережевий маркетинг в сучасному суспільстві (на матеріалах соціологічного опитування)uk
dc.title.alternativeNetwork Marketing in Modern Society (Based on Polls)uk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Південноукраїнські наукові студії (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petinova Oksana Borysivna 2020.pdf2.86 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.