Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/700
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолбіна, Людмила Анатоліївна-
dc.contributor.authorKolbina, Liudmyla Anatoliivna-
dc.date.accessioned2018-10-17T12:38:57Z-
dc.date.available2018-10-17T12:38:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКолбіна Л. М. Підготовка майбутніх фахівців соціономічної сфери до формування соціально-ціннісних орієнтації у молодших школярів / Л. М. Колбіна // Формування особистості фахівців соціономічної сфери : стратегія і тактика : монографія. Присвячується п’ятнадцятиріччю роботи кафедри соціальної педагогіки, психології та педагогічних інновацій / редкол. : В. В. Корнещук, З. Н. Курлянд, Г. Х. Яворська та [ін.]. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С.113-135uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/700-
dc.description.abstractУ статті розповідається про підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери до формування соціально-ціннісних орієнтації у молодших школярів. Розкрито систему освіти на всіх ступенях її структури, яка повинна ставити за мету формування особистість. Вона спроможна оцінити власну підготовку фахівців, які будуть займатися вихованням і навчанням підростаючого покоління. Питання змісту підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери досліджувались у різних аспектах. професійної діяльності. Метою дослідження є визначення стану підготовленості та залучення студентів до діяльності з оцінювання та самооцінювання власної підготовки щодо формування соціально-ціннісних орієнтації у молодших школярів. Одним з важливих факторів, який розкриває багатогранність самосвідомості, є самооцінка. Самооцінка дозволяє з позицій власного розуміння смислу критично оцінити свої дії, вчинки, ставлення, емоційний стан та зовнішні умови і фактори. Вона може викликати сумніви і незадоволення собою, потребу переосмислення набутого досвіду, що і є передумовою виникнення нового, творчого ставлення до себе й дійсності. Оцінка є основою процесу формування системи цінностей особистості, а також складової соціально-ціннісних орієнтацій. Одним із шляхів формування соціально-ціннісних орієнтацій у дітей молодшого шкільного віку є моральне виховання, яке у дітей розпочинається задовго до школи. Соціально-ціннісні орієнтації формуються в особистості поступово у процесі її соціалізації, шляхом проникнення соціальної інформації в індивідуально-психологічний світ особистості. Вони формуються на основі її потреб та інтересів. Зроблено висновок, що саме на етапі молодшого шкільного віку починає формуватися ядро, база моральної поведінки, моральних почуттів і моральних переконань, що дозволяють дитині орієнтуватися й робити правильність свого переконання, заснованого, на цьому почутті. Отже, формування соціально-ціннісних орієнтацій у молодших школярів – це складова процесу соціалізації особистості молодших школярів, яка передбачає становлення особистісного ставлення до довкілля через певну систему цінностей. Формування соціально-ціннісних орієнтацій складають найважливішу основу стратегії освіти. Соціально-ціннісні орієнтації виявляють здібність особистості педагога до саморегуляції, самовизначення в педагогічному колективі, і виступають інструментом побудови плану його майбутньої діяльності. Виявленні рівні підготовленості учителів початкової школи до формування соціально-ціннісних орієнтацій у молодших школярів. У таблиці представлені дані якісної характеристики з кожного рівня.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectсоціономічна сфераuk
dc.subjectсоціальні процесиuk
dc.subjectдослідженняuk
dc.subjectсамооцінкаuk
dc.subjectсамоосвітаuk
dc.subjectкритеріїuk
dc.subjectучитель початкової школиuk
dc.subjectсаморегуляціяuk
dc.subjectпедагогічний колективuk
dc.subjectсамовизначенняuk
dc.subjectособистість вчителяuk
dc.subjectмайбутній педагогuk
dc.subjectдовкілляuk
dc.subjectцінностіuk
dc.subjectморальне вихованняuk
dc.subjectмонографіяuk
dc.titleПідготовка майбутніх фахівців соціономічної сфери до формування соціально-ціннісних орієнтації у молодшихuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Колбіна Л.pdf609.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.