Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6962
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖуравська, Л. М.-
dc.contributor.authorОстапенко, Е. О.-
dc.date.accessioned2020-03-12T08:35:13Z-
dc.date.available2020-03-12T08:35:13Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЖуравська Л. М. Праксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку / Л. М. Журавська, Е. О. Остапенко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – № 1-2. – С. 151-158.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6962-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі професійного саморозвитку студентів в економічному університеті. Автори звертають увагу на значення психолого-педагогічної дисципліни та наукової роботи в професійній підготовці майбутніх економістів, обґрунтовують необхідність впровадження програми модифікованого курсу з педагогіки та психології.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмайбутні економістиuk
dc.subjectпрофесійний саморозвитокuk
dc.subjectмодифікований курс з психології та педагогікиuk
dc.titleПраксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвиткуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhuravska, Ostapenko.pdf541.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.