Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6922
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАвраменко, Богдана Володимирівна-
dc.contributor.authorAvramenko, Bohdana Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2020-03-11T09:37:57Z-
dc.date.available2020-03-11T09:37:57Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАвраменко Б. В. Стан дослідження проблеми дидактичної культури викладача вищого навчального закладу / Б. В. Авраменко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – № 1-2. – С. 116-119.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6922-
dc.description.abstractУ статті висвітлено провідні дослідницькі позиції сучасних науковців щодо обґрунтування сутності феномена "дидактична культура". Особлива увага приділяється аналізу його змісту і компонентної структури з огляду на специфіку дидактичної діяльності її провідних носіїв — вчителя гімназії, викладача технічного коледжу та викладача вищого навчального закладу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдидактична культураuk
dc.subjectсутність і структура дидактичної культуриuk
dc.subjectвчитель і викладач як носії дидактичної культуриuk
dc.titleСтан дослідження проблеми дидактичної культури викладача вищого навчального закладуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avramenko.pdf391.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.