Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6825
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯковлєва, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorIakovlieva, Olga Mykolaivna-
dc.contributor.authorКаплун, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorКаплун, Виктория Михайловна-
dc.contributor.authorKaplun, Viktoriia-
dc.date.accessioned2020-03-04T09:16:58Z-
dc.date.available2020-03-04T09:16:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЯковлєва О. М. Аналіз завдань практичного змісту ЗНО з математики 2017-2019 років / О. М. Яковлєва // Physical and Mathematical Education. Фізико-математична освіта : наук. журнал. - 2019. Issue 4(22). - С. 142-149.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6825-
dc.description.abstractАвтори дослідили динаміку змін завдань ЗНО практичного змісту щодо їх якості та кількості за останні роки, класифікували та проаналізували їх за формою, обсягом, складністю, темами та класами. Зроблений аналіз виявив значні проблеми щодо вмінь учнів застосовувати отримані математичні знання на практиці, хоча дослідження підручників 5-11 класів і навчальних програм з математики показало, що вони містять достатню кількість завдань практичного змісту, а опанування завдань практичного змісту передбачено у всіх класах. Задля покращення ситуації вчителеві не треба уникати роботи з цими завданнями, потрібно планувати уроки таким чином, щоб завдання практичного змісту розглядались і залучались до освітнього процесу систематично, протягом усіх років навчання математики. The authors investigated the dynamics of changes in the ZNO practical content tasks in terms of quality and quantity in recent years, classified and analyzed them by form, scope, complexity, topics and classes. The analysis revealed significant problems with students' ability to apply their mathematical knowledge in practice, although studies of 5-11 grade textbooks and mathematics training programs showed that they contained a sufficient number of practical content tasks, and mastery of practical content tasks is provided in all grades. In order to improve the situation, the teacher should not avoid working with these tasks; lessons should be planned in such a way that the problems of practical content are considered and involved in the educational process systematically, throughout the years of teaching mathematics.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН Україниuk
dc.subjectзавдання практичного змістуuk
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectзовнішнє незалежне оцінюванняuk
dc.subjectкласифікаціяuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectpractical content tasksuk
dc.subjectmathematicsuk
dc.subjectexternal independent evaluationuk
dc.subjectclassificationuk
dc.subjectanalysisuk
dc.titleАналіз завдань практичного змісту ЗНО з математики 2017-2019 роківuk
dc.title.alternativeAnalysis of practical content tasks of zno in mathematics 2017-2019uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра вищої математики і статистики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Iakovlieva Olga Mykolaivna 2019 .4.pdf1.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.